2009 m. birželio 18 d., ketvirtadienis

TUNING mojej malutkiej :))



TAk...od dawna u mnie żywiła się idea zrobić coś ze swoją malutką...
Czas mijał..i moja idea nabierała kontury rzeczywistośći..Aż pewnego dnia wstałam i już wiedziałam, czego chcę. ;)
Umieszczam zdjęcie swojej malutkiej przed tuningiem..I tut już zwracała na siebie uwagę czarnymi kołpakami - wszyscy myśleli, że są brudne :))

A więc...
Obeszłam wszystkie Senukai i Ermitaz - nie znalazłam potrzebnej mi farby...Robiłam ją na zamówienie wg PAntone :)) w specjalnym sklepie :)
Więc cała procedura ze szczegółowym opisem w galerii ;)TUTAJ
I oto rezultat :) Jasne, trochę to wygląda nie tak jak ja spodziewałam się :) Ale jakiś czas pojeżdżę :)



P.S. czekam na komentarze :)

4 komentarai:

Anonimiškas rašė...

no coz ja moge powiedziec, xujnia :d
strasznie berdzo wyglada...
zadnego gustu nie masz Grazynko, derewnia prawdziwa :DDDDDD

Anonimiškas rašė...

przepraszam, bardzo mialo byc :)

zweriushka rašė...

:)))) za to oryginalnie ;) a gust - to subjektywny poglad narzucony przez poglady spoleczenstwa :)

Pavel rašė...

Mozno sobie przedstawic jakie kolpaki potrzebowalas... Jasne, ze one musza trzymac sie na dysku to jasne ze takix nie ma na rynkach.
Z mojej strony, kolor nie bardzo pasuje da i czarne liepiej wygladali... ^____^